ProfielWie ben ikMijn interessesMijn poëzieBerichtenVriendenBeheer

Forum

Een aan te raden ademhalingsoefening

Spiritualia Forum Index > Praatcafé > Een aan te raden ademhalingsoefening
Pagina 1 van 11
Auteur Bericht
Tsenne Kikke
Tsenne Kikke

Zijn/haar profiel
donderdag 6 november 2014 14:18 :: Onderwerp: Een aan te raden ademhalingsoefening

DorienYoga

Zijn/haar profiel
dinsdag 27 januari 2015 9:54 :: Onderwerp: Ademhalingsoefening

Wat een moeilijke oefening. Ik heb het even geprobeerd en ik krijg het er na een tijdje redelijk benauwd van.. Ik heb onlangs een yoga docenten opleiding gevolgd en heb toen veel gechant en ademhalingsoefeningen gedaan. Ik zou mij hier graag meer op willen focussen nu tijdens mijn lessen, maar ik moet toegeven dat ik toch wat terughoudend ben om zoiets te proberen in mijn lessen..

Tsenne Kikke
Tsenne Kikke

Zijn/haar profiel
dinsdag 27 januari 2015 15:37 :: Onderwerp: Moeilijke Oefening...

Dag beste Dorien! Best is om het in het begin enkele minuten lang vol te houden, en de tijdsduur over de weken/maanden langzaamaan te verlengen. Mensen met zwakke longen, of met een zwak hart, kunnen er beter niet aan beginnen. Nog sterker: indien mensen de ware reden niet kennen waarom ze die oefening kunnen uitvoeren, kunnen ze er ook veel beter van afblijven. Het uitvoeren van deze ademhalingsoefening is dus geen doel op zichzelf, maar een hulpmiddel om een veel 'hoger' doel te bereiken. Eigenlijk had ik dat filmpje erop geplaatst om enkele eclectici te inspireren.

Pagina 1 van 11
Adverteren
Zoek&Vind
Meer
Spiritualia
Contact
Copyright © 2008-2020 Spiritualia. Alle rechten voorbehouden. | Privacy Statement | Gedragscode | Algemene Voorwaarden | Auteursrecht