ProfielWie ben ikMijn interessesMijn poëzieBerichtenVriendenBeheer

Spitsvondige reclameboodschappen …

Aan reclame, die op een spitsvondige, ludieke of intellectuele manier onze aandacht vragen, kunnen we eventjes onze aandacht besteden.
door Tsenne Kikke - dinsdag 7 juni 2011 3:07

Wat sommige firma's soms allemaal niet moeten doen om onze aandacht te verkrijgen. Anderzijds kunnen we de betere soort van reclameboodschappen een blik gunnen, gewoonweg omdat ze het waard zijn om eventjes te worden bekeken.

- Neem de publiciteitscampagne van Morphy Richards, bijvoorbeeld. Deze epilators werken naar het schijnt zó goed, dat je er als vrouw veel over hebt je benen aan de buitenwereld te tonen.

- Dan hebben we nog 'Fort'. Die firma promoot muggenbestrijders. In hun reclame raden ze je aan zo'n toestelletje aan te kopen opdat je 's nachts zou kunnen doorslapen en rustig verder dromen ...

- In de anti-cocaïne reclame, heeft men op een spitsvondige manier het menselijke oog versmolten met de verwoesting van de Colombiaanse jungles.



En in Nederland bracht Radio2 de redding!... Net op tijd, naar het schijnt.



Tot besluit: enkele YouTube-filmpjes ...



En nog een extraatje...: Take a Stand - Neem een standpunt in - en, voor het gaatje op te vullen, verkoos ik de reclame van Chanel.



Voor de Eclecticus: Heb je naar het YouTube-filmpje over het iPad-spelletje voor katten gekeken? En...?

Commentaar


Wees de eerste om te reageren!

Reageer


Opgelet: momenteel ben je niet ingelogd. Om onder jouw eigen naam te posten kun je hier inloggen.

Mijn naam:    
Mijn e-mail adres:    
Mijn commentaar:
Verificatie:
Typ de code hierboven in:
 


School voor ontwikkeling van De Innerlijke Mens


Adverteer op Spiritualia
Adverteren
Zoek&Vind
Meer
Spiritualia
Contact
Copyright © 2008-2019 Spiritualia. Alle rechten voorbehouden. | Privacy Statement | Gedragscode | Algemene Voorwaarden | Auteursrecht